Criterii esențiale în alegerea companiei de transport marfă

Gantala Blog1

Succesul vînzărilor, al strategiei de marketing și al lansărilor de produse noi depinde în mare parte și de felul în care funcționează lanțul de aprovizionare, începînd de la achiziționarea materiei prime, pînă la livrarea produsului finit pe piață. Transportul mărfii este coloana vertebrala a unei afaceri, indiferent dacă aceasta își desfășoară activitatea la nivel local sau global și nici o afacere nu va avea success fără parteneri eficienți care se ocupă de transport marfă.

Pentru că furnizorul de servicii de transport marfă va avea un impact major asupra rezultatului strategiilor de afaceri, acesta trebuie selectat cu atenție. Cel mai adesea, majoritatea celor care au nevoie să își transporte marfa identifică și aleg partenerii logistici in funcție de costurile serviciilor oferite. Alți antreprenori sau manageri ai departamentului de transport iau în calcul doar eficiența atunci cînd fac o astfel de alegere. Deși atît costurile, cît și eficiența sunt parametri importanți aceștia nu pot fi priviți în mod izolat. Mai mult, nu este suficient ca alegerea furnizorului de servicii transport marfă să fie făcută doar pe baza acestor două atribute.

Iată cîteva criterii esențiale care trebuie luate în considerare și care garantează un parteneriat stabil și eficient.

Distribuie acum: